طب میکرو چینی Osmotherapy برای درمان نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب میکرو چینی Osmotherapy برای درمان نفروپاتی IgA

نفروپاتی IgA (IgAN)، بیماری برگر نامیده می شود، آن است که یک اختلال کلیوی است که حملات زمانی که غلظت IgA-پروتئین قرار است برای کمک به مبارزه بدن در برابر عفونت-لژ در کلیه جای دارد. در چین، طب میکرو چینی Osmotherapy به طور گسترده ای برای درمان این بیماری استفاده می شود. در حال حاضر ما جزئیات بیشتری در مورد نفروپاتی IgA و طب میکرو چینی Osmotherapy یاد بگیرند.

نفروپاتی IgA یک بیماری طولانی مدت، ممکن است 10 تا 20 سال را به نشان دادن هر گونه علائم و نشانه. علاوه بر این، ممکن است تشخیص داده و پس از آن مردم چند سال بعد شد. برای افراد مبتلا به این بیماری ممکن است بهبودی در نهایت، اما برخی از آنها ممکن است به نارسایی کلیه ممکن است با توسعه و ESRD به پایان برسد. اما اگر آنها می توانند به موقع درمان مناسب را دریافت کنید، آنها می توانند نارسایی کلیه جلوگیری از، به طوری که تشخیص زود هنگام و درمان هستند نکته کلیدی در درمان این بیماری

طب میکرو چینی Osmotherapy برای درمان نفروپاتی IgA

طب میکرو چینی Osmotherapy درمان منحصر به فرد از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است، با توجه به اثر قابل توجهی درمانی آن، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. توسط رگ های خونی بزرگنمایی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، در نتیجه به ترویج گردش خون به حذف استاز خون و تنزل مجتمع های ایمنی. همکاری با سلول های بنیادی، این است که هدف آن به تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان، می تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد و به جلوگیری از این بیماری از عود، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA درمان، طب میکرو چینی Osmotherapy، نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: